Gratis proefweek

Groepslessen

Wil je resultaat bereiken? Kies dan voor een combinatie van zowel individuele training als groepslessen. Kun jij jezelf moeilijk motiveren? En heb je vaak in de avond geen zin om alleen te gaan trainen? Start dan met groepslessen en ervaar deze energieke, motiverende, uitdagende en verslavende trainingsbeleving. De tijd staat vast, vaste choreografieën, die voor iedereen te volgen zijn op opzwepende muziek samen met een groep enthousiaste mensen. Ervaar het zelf!

BODYPUMP

BODYPUMP is de originele barbell les die je hele lichaam versterkt. Dit programma van 60 minuten daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtoefeningen. Fantastische muziek, professionele instructeurs en jouw eigen gewicht keuze inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft – en snel!
Bekijk meer

BODYSTEP

BODYSTEP is een cardio workout voor het hele lichaam waar je snel fitter van wordt. Basis steppen, net al een trap op en af lopen – dat is de kern van BODYSTEP – zo krijg je in no-time strakkere benen en billen. Bij BODYSTEP Classic gaan de bewegingen wat sneller met meer ritme en flair. bij BODYSTEP Athletic doe je ook moves als burpees en push ups en gebruik je soms een gewichtschijf om je bovenlichaam te trainen. De instructeur geeft je altijd genoeg opties.
Bekijk meer

BODYBALANCE

Bij BODYBALANCE kun je genieten van bewegingen uit yoga, tai chi en pilates. Het is je persoonlijke time-out van het dagelijkse leven en zorgt voor een gezond lichaam en een gezonde geest. Je doet eenvoudige en veilige yoga bewegingen om je hele lichaam sterker en flexibeler te maken. Het controleren van je ademhaling is onderdeel van alle bewegingen en de instructeur geeft altijd opties voor beginnende deelnemers.

SH’BAM

SH’BAM is een dansworkout met super leuke dansmoves! Als je dansen leuk vindt, dan is SH’BAM zeker iets voor jou. Je hebt geen danservaring nodig! De lessen zijn goed vol te houden, afwisselend, uniek en gezellig. Tijdens de les ga je helemaal los op de nieuwste hits, populaire klassiekers en swingende Latinbeats. Iedere les is een feestje en daarbij verbrand je ook nog eens optimaal calorieën.

Bekijk meer

GRIT

GRIT is een high-intensity interval training van 30 minuten waarbij je tot het uiterste wordt gepusht. Tijdens de training maak je gebruik van een halter, gewichtschijven en je eigen lichaamsgewicht. Deze super gave les wordt gegeven in de CROSSFITNESS-AREA!
Bekijk meer

SPINNING

SPINNING  is een indoor cycling les op het ritme van motiverende muziek. Je verbrandt veel calorieën en je wordt snel fit. SPINNING  is gebaseerd op wielrennen en bestaat uit een aantal beklimmingen en sprints. Je bepaalt zelf de intensiteit van je workout met een weerstandsknop op de fietsen je pedaalsnelheid. Zo kun je de trainingsintensiteit na een tijdje verhogen.

Bekijk meer

BARRE

BARRE is een moderne versie van een klassieke balletles; een workout van 45 minuten ontwikkeld om de houdingsspieren te shapen, corekracht op te bouwen en even te ontsnappen uit de hecktiek van alledag. Als je op zoek bent naar een andere manier van trainen of een nieuwe manier van zelfexpressie, zul je Les Mills BARRE geweldig vinden. It may look beautiful, but don’t underestimate the burn.

KICKBOKSEN

KICKBOKSEN is een vechtsport waarbij zowel de handen als de benen mogen worden gebruikt. Kickboksen is een vechtsport wat ontzettend populair begint te worden in Nederland. Simpel gezegd worden de stoten van boksen gecombineerd met trappen uit sporten als karate en taekwondo.
Bekijk meer

BKICK

BKICK is een groepsles geïnspireerd op bewegingen uit diverse krijgskunsten, waaronder Tai Chi, Karate, Muay thai, Boksen, TaeKwonDo en KungFu. Dynamische stoot- en traptechnieken worden afgewisseld met rustige bewegingen. De ultieme intervaltraining!
Bekijk meer

CROSSFITNESS

CROSSFITNESS is een manier van fitness die gewichtheffen, atletiek en gymnastiek combineert in één trainingsvorm. Gedurende de training worden functionele bewegingen op een gevarieerde manier in een hoge intensiteit zo snel mogelijk uitgevoerd. Functioneel trainen in groepsverband staat centraal in deze les. Uitdaging, afwisseling en de hoge intensiteit van deze totale body workout zorgen voor snel resultaat.

BODYFIT

BODYFIT is de low-impact, groepsfitness les waarbij je zelf kunt kiezen hoe hard je wilt trainen. Met behulp van stangen, gewichten en steps word je stap-voor-stap door de les geleid door een speciaal opgeleide instructeur, terwijl je luistert naar meeslepende en inspirerende muziek. En het mooiste van alles: op het einde van de les voel je je als herboren!

Bekijk meer

XCORE

In een XCORE les zitten alle ingrediënten voor een sterker lichaam en een slanke taille. Met een sterke core word je sterker in alle dingen die je doet. Bij XCORE krijg je ook oefeningen voor stevigere heupen, billen en onderrug.

Alle oefeningen in XCORE hebben opties, dus het is uitdagend maar ook haalbaar voor je eigen fitnessniveau. Goed opgeleide instructeurs zorgen dat je de oefeningen uitvoert met een perfecte techniek. Bij CXWORX gebruik je niet alleen je eigen lichaamsgewicht, maar ook weerstandsbanden en gewicht schijven.

Bekijk meer

BBB (buik / billen / benen)

BBB pakt de drie belangrijkste B’s van je lichaam aan, namelijk Buik, Benen en Billen! In slechts 45 minuten tijd train je al deze ‘probleem gebieden’ met behulp van krachtoefeningen. Door de ideale combinatie van krachttraining verbrandt je veel calorieën, en werk je tegelijkertijd aan het strakker maken van je lichaam! BBB is daarom de perfecte fitness workout voor personen die willen afvallen.

BOOTCAMP / OBSTAKEL TRAINING

Bootcamp trainingen vormen een ideale voorbereiding voor mud- en obstacle runs, omdat deze trainingen meestal een uur lang zijn en er afwisselend op kracht, conditie, snelheid en coördinatie getraind wordt.

BODYFIT

BODYFIT is een allround low-impact workout waarbij je kunt kiezen hoe hard je wilt trainen. Het is ideaal voor mensen die nog niet zo bekend zijn met groepsfitness, mensen die lang niets aan sport hebben gedaan, mensen die terugkeren van een blessure, zwangere vrouwen en vrouwen die net bevallen zijn en actieve volwassenen die graag de voordelen van een verbeterde conditie, kracht en flexibiliteit willen ervaren.

Na een paar lessen BODYFIT zul je merken dat je flexibiliteit en kracht verbetert.

55+ FIT

Vanaf 55 jaar kan je één keer per week trainen onder begeleiding in groepsverband. Het trainingsaccent ligt op de hart- en longfunctie. Spierversterkende oefeningen, met name oefeningen om de buik- en rugspieren te versterken, completeren de training. Plezier hebben in bewegen loopt als een rode draad door deze lessen.

BUIKSPIERKWARTIER

Een kwartier lang buikspieren en onderrug spieren trainen onder begeleiding van een instructeur. Buikspieren zijn misschien wel de belangrijkste spieren van je lichaam. Goed getrainde buikspieren zijn essentieel voor een goede en rechte houding.

OUDER-KIND BOOTCAMP

Wil je wel sporten, maar ook tijd met je kind(eren) doorbrengen? Of wil jij jouw kind in beweging krijgen, maar niet zelf langs de zijlijn staan te kijken? Doe dan mee met de ouder-kind bootcamp! Sporten voor jong en oud.

KIDS / JEUGD CROSSFITNESS

Bij KIDS CROSSFITNESS wordt je kind professioneel begeleid in een fanatieke groep! We trainen op een functionele manier en gebruiken heel veel leuke variaties uit het turnen, gewichtheffen en verschillende duursporten.

KIDS / JEUGD CROSSFITNESS

STREETDANCE is van oorsprong op straat ontwikkeld. Het kan gezien worden al een dansworkout op hiphop en streetdance muziek. Zin om een energievolle en leuke workout te volgen? Kom dan mee doen aan STREETDANCE. De kids leren op een leuke en speelse manier alle basisvaardigheden.

KIDSFITNESS

Wij vinden het belangrijk dat kinderen op jonge leeftijd al actief aan het sporten zijn en hierbij ook elkaar motiveren, om lekker gezond bezig te zijn. KIDSFITNESS op jonge leeftijd heeft veel voordelen zoals; Sterkere botten, gewrichten, spieren en pezen, betere sportprestaties, meer zelfvertrouwen en betere zelfbeeld, minder kans op overgewicht en betere prestaties op school.

KIDS / JEUGD KICKBOKSEN

KICKBOKSEN heeft positieve effecten heeft op de persoonlijkheid en het welzijn van de kinderen. Kinderen leren hier hun eigen frustratie in bedwang te houden, leren ze respect voor hun tegen- en medestander en leren ze dat ze situaties zelf onder controle hebben. Ook leren ze natuurlijk de technieken van de vechtsport. Kickboksen is niet alleen stoten en trappen. Het draait ook om mentaliteit, conditie, discipline en doorzettingsvermogen.

SPORTFYSIOTHERAPIE

Heeft u tijdens of na het sporten een vervelende blessure opgelopen? Weet u niet goed hoe u weer moet starten met sporten? Binnen De Sportfabriek zijn de medewerkers van Fysio Twenterand actief en kunnen u van dienst zijn bij o.a sportblessures, blessurepreventie, sportmedische begeleiding, gerichte prestatieverbetering of voorbereiding op een nieuw sportseizoen. De sportfysiotherapeut is sport-minded en weet daarom als geen ander hoe u zich voelt als u geblesseerd bent. Het doel van een behandeling is om u zo snel mogelijk weer op (top)sportniveau te brengen.
Bekijk meer